Hulp nodig? 06 53 920 950

Verzenden & retourneren

Verzending van uw bestelling

  • - Alle bestellingen worden verzonden met PostNL Pakketpost en met PostNL Briefpost. Levertijd Als het door u bestelde artikel op voorraad is dan is de gemiddelde levertijd 2 werkdagen. Voor 17:00 besteld op werkdagen betekend in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
  • - Houdt u er rekening mee dat PostNL niet altijd in het weekend bezorgd. 
  • - In sommige gevallen is het door u bestelde artikel tijdelijk uitverkocht en zal u rekening moeten houden met een langere levertijd. 
  • - Indien het door u bestelde artikel niet op voorraad is dient u rekening te houden met een gemiddelde levertijd van 3,5 week. 
  • - U kunt altijd op elk moment uw orderstatus opvragen via deze website door in te loggen met uw account of u kunt contact opnemen met onze klantenservice. 
Verzendwijze
Artikelen worden altijd in een beschermende envelop of in een doos verzonden. 
De meeste artikelen zult u op de gebruikelijke wijze ontvangen. 
Bij de artikelen die niet door uw brievenbus passen, zal de dienstdoende PostNL-medewerker bij u aanbellen en wordt het pakket aan u overhandigd. 
In andere gevallen zal u gevraagd worden te tekenen voor ontvangst. 

Verzendkosten Binnen Nederland
PostNL Basis Pakket € 6,95 (gratis bij een bestelling boven € 50)
België
PostNL Basis Pakket € 9,52 (gratis bij een bestelling boven € 100)
Europa
Levering in Europa is op dit moment niet mogelijk.

Uw bestelling traceren
Bij iedere bestelling ontvangt u van ons een track een trace code waarmee u binnen de Postnl websote uw bestelling kunt volgen : http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

Indien uw bestelling niet door uw brievenbus past en u bent op het moment van aflevering niet aanwezig, dan zult u een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde PostNL agentschap waar het pakket kan worden opgehaald.  
Het kan ook voorkomen dat uw bestelling bij buren wordt afgegeven.  Wij kunnen hier echter geen invloed op uitoefenen. 
 
Indien u een verzendbevestiging van ons heeft ontvangen en het pakket is niet binnen 72 uur bij u aangeboden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Afhalen

Het is ten alle tijden mogelijk uw bestelling bij ons af te halen. Hiervoor is het wel wenselijk eerst even contact met ons op te nemen voor een afspraak:

e-mail: info@delaadkabelshop.nl
Telefoon : 06 53 920 950

Ons magazijn bevind zich op:
Golfresidentie 86
8251 NL Dronten


Openingstijden:

Maandag t/m Vrijdag
9:00 tot 16:30 


Retourneren van bestellingen

U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:

  • - U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
  • - Het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is. De kabels dienen geen zichtbare gebruikskenmerken te hebben
  • - U de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
LET OP: Op maat gemaakte kabel worden niet retour genomen. Uiteraard worden ze in geval van defect wel gewoon gerepareerd 

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt via uw account. Of als u de bestelling als gast heeft geplaats, graag eerst een e-mail sturen met daarna de reden van retour en het order-ID. Hierbij kunt u gebruik maken van ons model formulier voor retour zendingen. Klik hier om het document te downloaden. 

U kunt ons e-mailen via klantenservice@delaadkabelshop.nl. U kunt uw producten retourneren naar:

De Laadkabel Shop
T.a.v. Retour & Verzend
Golfresidentie 86
8251 NL Dronten 

Garantie voorwaarden

1.1 Op alle geleverde producten verleent De Laadkabel Shop een fabrieksgarantie van twee jaar op materiaal-en/of constructiefouten. Een en ander ook voor zover nader omschreven in de bij de apparatuur geleverde garantiebepalingen. Op door De Laadkabel Shop uitgevoerde reparaties geldt een garantie van één jaar op materiaal-, constructie- en/of reparatiefouten. De Laadkabel Shop zal niet gebonden zijn door uitingen en handelingen van derden met betrekking tot haar garantieregeling. Bij een consumentenkoop geldt dat deze garantievoorwaarden van toepassing zijn onverminderd de rechten of vorderingen die de wet aan de Afnemer toekent.

1.2 Deze garantie geldt niet in het geval door anderen dan De Laadkabel Shop onoordeelkundig reparaties zijn uitgevoerd, c.q. wijzigingen in de apparatuur zijn aangebracht of sprake is van niet-normaal en ondeskundig gebruik.

1.3 Afhandeling van claims met betrekking tot garantie door Afnemer Claims van Afnemer die vallen binnen de fabrieksgarantie dienen te worden voorgelegd aan De Laadkabel Shop en worden door De Laadkabel Shop behandeld, tenzij tussen Afnemer en De Laadkabel Shop van tevoren een regeling is getroffen er op neerkomende dat Afnemer zelf met autorisatie van De Laadkabel Shop deze claims kan afhandelen.

1.4 Afhandeling van claims voortspruitende uit de regeling van de consumentenkoop (na garantie) Claims van Afnemers voortkomende uit de wettelijke regeling van de consumentenkoop worden voorgelegd aan De Laadkabel Shop. De Laadkabel Shop verplicht zich om deze claims binnen een redelijke termijn te behandelen.

1.5 Behandeling van deze claims of reparaties uitgevoerd door derden dan wel door de Afnemer zelf uitgevoerde reparaties zonder autorisatie van De Laadkabel Shop, komen voor rekening van de Afnemer, ontberen de garantie op reparaties van De Laadkabel Shop en binden De Laadkabel Shop ook niet anderszins, tenzij De Laadkabel Shop aantoonbaar in gebreke is gebleven of anderszins niet in staat is om de claim met inachtneming van de wettelijke regels te behandelen.